بازار فایل

بازاریابی فروشگاهای اینترنتی

بازار فایل

بازاریابی فروشگاهای اینترنتی

پایان نامه برنامه نویسی تحت وب

پایان نامه برنامه نویسی تحت وب

پایان نامه برنامه نویسی تحت وب

با فرمت ورد  word  ( دانلود متن کامل پایان نامه  )

 

 


توضیحات و فصول در ادامه مطلب

 

فصل اول: مقدمه1-1-1-مقدمهفصل دوم: آموخته‏هابخش اول HTML2-1-1- HTML چیست2-1-2-طریق آدرس دهی برای صفحه Web2-1-3- tag های HTML2-1-4-ایجاد جدول در یک صفحه وب2-1-5-فرمها در HTML2-1-6- فریمها در HTML2-1-7- Style Sheet2-1-8-متدهای Window در Javascript2-1-9-رویدادهای مهم Button2-1-10- نمایش تاریخ و ساعت در یک صفحه وب2-1-11-نمونه ها و مثالهابخش دوم: ASP2-2-1- محتویات دینامیک و ASP2-2-2-نوشتن صفحات ASP2-2-3-مبانی ASP2-2-4-دیباگ کردن برنامه2-2-5-ODBC و انتخاب پایگاه داده2-2-6- ایجاد اتصال به پایگاه داده2-2-7-مبانی SQL2-2-8-نمونه ها و مثالهابخش سوم: SQL Server2-3-1- ایجاد یک پایگاه داده2-3-2-حذف پایگاه داده2-3-3- مجوزها در SQL Server2-3-4-انواع داده و ایجاد جداول2-3-5-بازیابی داده‏ها با دستور SELECT2-3-6-پردازش داده‏ها2-3-7-مرتب سازی داده‏ها با عبارت ORDERBY2-3-8-دستور SELECT INTO2-3-9-درج داده (INSERT)2-3-10-حذف داده (DELET)2-3-11-به کارگیری دستور UPDATEبخش چهارم: Visual Interdev2-4-1-ایجاد یک پروژه ویژوال Interdev2-4-2-برسی واسط ویژوال Interdev برای یک پروژه2-4-3-توسعه و تکمیل صفحات وب به وسیله ویژوال Interdev2-4-4-طراحی وب سایت با Sitedesigner2-4-5-تنظیم گزینه های ASP در ویژوال Interdev2-4-6- کاربرد فایل global.asa2-4-7-ایجاد یک پروژه پایگاه دادهفصل سوم: کار عملی انجام شدهشرح پروژه

 

نخستین مرحله در ایجاد یک وب سایت با استفاده از ویژوال InterDav ایجاد یک پروژه جدید بستگی به این دارد که شما در حال حاضر برنامه کابردی ویژوال InterDav را احرا کرده اید. یا خیر. به طور پیش گزیده دیالوگ پروژه ساخت نمایش داده می شود. اگر در ویژوال InterDav هستید از منوی اصلی گزینه های File و New را انتخاب کنید.

   به جای دیالوگ File Open دیالوگ پرونده جدید از نوع چند برگی است و به شما امکان می دهد ایجاد پروژه های جدید و یا بازکردن پروژه های موجود را از یک دیالوگ انجام دهید.

در این مرحله مطمئن شوید که شمایل New eb Prohect از برگه New انتخاب شده است. در کنترل ویرایشی Name نام AddrBook را وارد کنید. توجه کنید کنترل ویرایشی Location مطابق با نام کامل پروژه ای که تایپ می کنید به روز در می آید. سپس کلید Open را کلیک نمایید.

در این لحظه ویزارد پروژه وب را می بینید. ویزارد پروژه وب مجموعه های از دیالوگ هاست که به شما امکان می دهد تنظیمات اولیه برای پروژه خود را تعیین و به پایان برید.

 در پاسخ به پرسش می خواهید از چه سرویس دهنده ای استفاده کنید؟ لازم است تا نام یک سرویس دهنده فعال وب را مشخص نمایید. چنانچه ایجاد پروژه خود را بر روی دستگاهی انجام میدهید که سرویس دهنده وب نیز هست می توانید مقدار locakhost را مشخص نمایید. توجه داشته باشید که پیشوند http و https را مشخص نکنید.

نکته قابل توجه دیگر مربوط به انتخاب Secure Soket Layer (SSL) است. SSL یک پروتکل امنیتی مربوط به Netscape است که برای رمز گشایی HTTP در هنگام ارسال و دریافت به / از سرویس دهنده وب به کار می رود در این مرحله SLL انتخاب نشده قرار دهید. درخاتمه لازم است تا مواد عملیاتی را انتخاب کنید. اساساً مود محلی به معنای آن است که می خواهید در یک محیط ایزوله کار کنید به طوریکه تغییراتی که درپروژه خود می دهید در سرویس دهنده وب انعکاس نداته باشد. برای این پروژه مود Master را انتخاب کنید و کلید Next را کلیک نمایید.

مرحله دوم به شما امکان می دهد تا مشخص نمایید این پروژه یک برنامه کاربردی وب کاملاً جدید است و با به یک برنامه موجود اضافه خواهد شد. در حال حاضر مقدار موجود را بدون تغییر به کار برید. این دیالوگ همچنین امکان می دهد تا ایجاد اتوماتیک پرونده Search . htm را مشخص نماید. این پرونده جستجوی متنی را روی کلید صفحات مربوط به برنامه وب را برای کاربران آن فراهم می سازد.

در مرحله بعدی ویزارد وب در ارتباط با انتخاب طرح و زمینه برنامه کاربردی است.

پس از آنکه دگمه Finish را کلیک کردید، ویژوال InterDev فرایند ایجاد پرونده های جدید پروژه شما را آغاز می نماید.

بررسی واسط ویژوال InterDew برای یک پروژه

   حال که یک پروژه ویژوال InterDew ایجاد کرده اید، لازم است تا بررسی واسط کاربر ویژوال InterDew شروع نماییم.

نوار عنوان (Title Bar)

   در هنگام شروع ویژوال InterDew پس از ایجاد یک پروژه جدید نخستین چیزی که احتمالاً به آن توجه خواهید کرد آنست که نوار عنوان مربوط به برنامه ویژوال InterDew تغییر کرده و شامل نام کامل راه حل شماست. این نام قالب Web server/ Solution name و مقادیری که در زمان ایجاد راه حل یا پروژه وارد کرده اید را داراست.

کاوشگر پروژه (Project Explorer)

کاوشگر پروژه پرونده های مربوط به راه حل را کاملاً مشابه ساختار یک وب سایت و به شکل سلسله مرتبی نمایش می دهد. فهرست پرونده ها شامل صفحات ASP , HTML تصاویر، اپلت ها و غیره ایجاد شده برای هر پروژه می باشد.

   این پنجره از آن جهت کاوشگر پروژه نامیده می شود که در حقیقت از کلیه توابع کاوشگر نظیر کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) ایجاد پوشه های جدید برای سازماندهی پرونده ها و تغییر نا عناصر و منوهای پدیدار شونده حساس به متن (Context Menus) پشتیبانی م ینماید. در این مرحله بر روی پوشه های مختلف کلیک کنید تا ایده ای از محتویات و توابع قابل انجام بر روی هر آیتم بدست آوریم. این نکته را در ذهن داشته باشسید که مشابه سایر برنامه های 32 بیتی ویندوز می توتان تنها با کلیک کردن دگمه راست موشواره منوی پدیدار شونده حساس به متن که در آن کلیه انتخابهای خاص هر عنصر لیست شده اند را اگر به عنصر دوم در کاوشگر پروژه نگاه کنید و ورودی مربوط به سرویس دهنده وب AddrBook را خواهید دید. این ورودی نشاندهنده ریشه مجازی پروژه شماست (قبلاً توضیح داده شد) و نقطه برنامه است. چنانچه یک راه حل شامل چندین پروژه باشد هر کدام از پروژه ها ریشه مجازی مربوط به خود را تحت نام کامل راه حل خواهند داشت.

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.