بازار فایل

بازاریابی فروشگاهای اینترنتی

بازار فایل

بازاریابی فروشگاهای اینترنتی

پروپوزال آماده رشته مکانیک

پروپوزال آماده رشته مکانیک

پروپوزال آماده رشته مکانیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این فایل یک نمونه پروپوزال کامل و پر شده در رشته مکانیک می‌ باشد که برای شما دانشجویان عزیز که با نگارش پروپوزال نویسی آشنا نیستید و یا برای درس روش تحقیق به آن نیاز دارید بسیار مناسب است.

توضیحات در ادامه مطلب

دانلود فایل

 
 

در زیر به بخش های از این پروپوزال اشاره شده است :

عنوان پایان نامه

جدول اطلاعات مربوط به اساتید مشاور

اطلاعات مربوط به پایان نامه

تعریف مساله

بیان مساله

اهداف تحقیق

سوال های اصلی تحقیق

پیشینه تحقیق

ضروت انجام تحقیق

فرضیه های تحقیق

روش انجام تحقیق

منابع تحقیق

و ...

در زیر به بخشی از این فایل اشاره شده است :

بیان مساله

مطالعه و بررسی ترک در سازه‌ها یکی از جنبه‌های مهم در برآورد ایمنی سیستم‌های سازه‌ای می‌باشد. وجود ترک در بسیاری از سازه‌ها مانند خطوط راه‌آهن، سازه‌های بتنی در خاک، بخش‌های مختلف ماشین‌آلات و ... عامل کاهش فرکانس‌های طبیعی در آنها می‌شود که در حالت کلی مطلوب نیست. در همین راستا روش‌های مختلفی برای تعیین محل و عمق ترک در سازه‌ها ابداع شده که یک دسته از این روش‌ها آزمایش‌های غیرمخرب بر روی سازه است. هر چند انجام آزمایش منجر به تعیین جواب‌های دقیق‌تر و قابل اطمینان‌تری در اکثر مسائل مهندسی است، ولی در مواردی مانند آزمایش بر روی ریل‌های راه‌آهن و خطوط لوله برای تعیین ترک مستلزم صرف هزینه‌ و زمان زیادی است. به همین دلیل برای تعیین شاخصه‌های ترک در این گونه سازه‌ها باید روش‌های تحلیلی یا عددی ابداع و استفاده کرد.

فرض‌ها: برای مدل‌سازی تحلیلی این دست از سازه‌ها (خطوط ریلی یا سازه‌های روی خاک)، با توجه به نوع خاص سازه‌های مذکور و هندسه آن‌ها، در پژوهش حاضر تیر بر روی بستر الاستیک دو پارامتری در نظر گرفته می‌شود. هم‌چنین برای در نظر گرفتن اثرات کرنش برشی و مواردی که نسبت طول به ضخامت تیر زیاد نیست، مدل تیر تیموشنکو در نظر گرفته می‌شود که دقت بالاتری دارد.

هدف: اهداف در نظر گرفته شده برای این پژوهش، تعیین پارامترهای مربوط به ترک شامل اندازه و محل ترک و هم‌چنین فرکانس‌های طبیعی تیر تیموشنکو بر روی بستر الاستیک با استفاده از الگوریتم ژنتیک است.

این پروپوزال بر اساس استاندارهای پروپوزال نویسی نگارش شده است

- مناسب جهت درس روش تحقیق

- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش پروپوزال نویسی استاندارد آشنا شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.