فرمت فایل : word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:31
فصل اول
واگذاری خطوط
مقدمه
علائم استفاده شده در نمودار گردش کار
گردش کار دائری فیش تلفن
گردش کار تغییر نام و مکان – مکان *
گردش کار تعویض شماره
کابل برگردان داخلی*
فصل دوم
سالن دستگاه امتحان
مقدمه
انواع مراکز سالن دستگاه
1)سیستمهای کنترل مرکزی:
2)سیستمهای کنترل ماژولار
کاربردهای مختلف سیستم ماژولار در شبکه
ارتباط مراکز دیجیتال
مراکز بین شهری (STD)
مراکز بین الملل (ISC)
مراکز مادر
طرز عملکرد دستگاه تلفن
دستگاه دیجیتال (ISDN)
فصل سوم
MDF
مقدمه
کافو،پست
ایزوله
رانژه
کابل برگردان
خرابی تلفن (117)
بندزدن
کانکشن Conection
PCM
فصل اول
واگذاری خطوط
اولین قسمت اداری مخابرات که هر شخص حقیقی یا حقوقی برای پیوستن به مشترکین مخابرات با آن روبرو می شود امور مشترکین و واحد واگذاری خطوط میباشد.واگذاری خطوط یکی از مهمترین واحدهای هر مرکز تلفن می باشد که در ارائه خدمات به مشترکین و ارائه اطلاعات دقیق آماری و کابلی در جهت توسعه تلفن شهری به واحدها و ادارات مرتبط نقش مهمی را ایفا میکند.واگذاری خطوط در واقع تعیین کننده وجود یا عدم وجود امکانات فنی و تسهیل کننده کسب این امکانات توسط متقاضی تلفن است که پرسنل کوشای این واحد با آگاهیهای لازم مشخصات کابلی و کافویی درخواستهای متقاضیان اعم از فیش یا فرم بررسی را بر روی نقشه ها بررسی می نماید،تا پس از معین شدن محدوده پست و کافویی آن از طریق واحد نوسازی و نگهدار شبکه کابل سیم کشی و تغییر مکان در اسرع وقت و از کوتاهترین مسیر ممکن انجام و ارتباط تلفنی متقاضی برقرار شود.واگذاری خطوط علاوه بر فعالیتهای فوق،کنترل سالیانه کافوها،پلاکبرداری،کابل برگردان و …. را عهده دار می باشد.
نشان دهنده واحدها و اشخاصیکه خارج از کادر اصلی مجری قرار دارند و گاهی قسمتی از کار با آنها آغاز میشود و پایان میگیرد.
نشان دهنده هر نوع اقدام مانند:نوشتن نامه، امضاء کردن، کنترل، تایپ و محاسبه.
نشان دهنده هر گونه سند،مدرک،نامه،پرونده و سوابق و ….(نام سند در داخل شکل نوشته میشود) .
نشان دهنده چند نسخه از یک سند(شماره ها، مشخص کننده شماره نسخه است) .
نشان دهنده بایگانی موقت .